Українські туристи, які постраждали в автокатастрофі в Польщі, кинуті на призволяще
Джерело: Соціальні мережі
Страхова компанія «ПРОВІДНА» затягує час і шукає причину відмовити у страхових виплатах, щоб не оплачувати лікування постраждалим. Аккорд тур – туроператор, в якого була придбана подорож , знімає з себе всю відповідальність і перекладає її на перевізника (ФОП, у якого Аккорд орендував автобус) і не реагує на прохання потерпілих та відтягує час в необхідній допомозі. 17.08 група туристів з України зібралася на тур вихідного дня з туроператором Аккорд тур до Австрії та Угорщини. Порушення із боку туроператора розпочалися ще до посадки в автобуси – команда людей, в яких були документи на 966 маршрут в один автобус, частково була пересаджена без відома туристів на 101 маршрут (який і потрапив в автокатастрофу). Коли туристи запитали, чому їх садять не на ті місця і не на той маршрут, який зазначений в документах, гіди Аккорда відповіли, що мають на це право. І швидко розсадили по місцях туристів. Далі автобус поїхав проходити кордон в різні пункти митного котролю – 966 маршрут через Грушів, 101 – через Рава-Руська.
Після проходження польського кордону, водій 101 маршруту неподалік від Перемишлю не впорався з керуванням та автобус пішов у кювет. Водій не побачив повороту і перевищив допустиму швидкість, як зазначено і ЗМІ. 54 людини, які перебували в автобусі потрапили в автокатастрофу. Злетіли з 30 метрового схилу, автобус тричі перевернувся.
На сьогодні частина туристів вже в Україні, ті, що лишилися не поранені. Але частина зараз в госпіталях Польщі. Люди потребують лікування та оперування, оскiльки мають тяжкі тiлеснi ушкодження.
Страхова компанія «Провідна» не дає згоду у виплаті страхових вiдшкодувань, шукаючи відмовки, та тягнучи час навмисне! Пішла четверта доба, люди потребують швидкого реагування та операції, адже є складні переломи і час затримки оперування призводить до ускладнення здоров'я.
Туроператор Аккорд тур ховається від преси, не дає чітких висновків по вирішенню питань та перекладає відповідальність на перевізника, в якого орендували автобуси. На питання - ЧОМУ АККОРД, обравши сам страхову «Провідну» без відома туристів, не може посприяти вирішенню питання виплати страховки, не дає конкретних відповідей! Випадок подібних катастроф у АККОРД не перший за 2018 рік, як виявилося.
Страхова «ПРОВІДНА» надає неправдиву інформацію, що потерпілі відмовляються від оперування та намагається всіма силами відійти від виплати, щоб потерпілі здійснювали за власний кошт.
В людей немає ні телефонів, ні грошей! Вони в чужій країні, дякувати БОГУ ЛИШИЛИСЯ живі, але потребують допомоги. НІ СТРАХОВА, НІ АККОРД ТУР, НІ ПЕРЕВІЗНИК, ніяк не сприяють допомозі та не намагаються вирішити питання! А просто відтягують час …. Кому небайдужа дана ситуація, зробіть репост і поставте лайк! Цим ви можете дуже допомогти!!! Аккорд не має права забирати людські життя!
Читайте більше на TeNews.
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: Соціальні мережі