Північний обхід Рівного почнуть будувати у 2019 році

15.10.2019 09:13   Опубліковано : Новини Рівненщини
Джерело: RvNews

Переможець торгів – ДСТ№ 2 м. Гомель та Служба автомобільних доріг у Рівненській області підписали договір щодо початку будівництва першої черги північної об’їзної міста Рівне – шестикілометрової ділянки дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 "Городище – Рівне – Старокостянтинів" км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – "Ходоси – Кустин" – /Н-25/ км 8+426.

Державне агентство автомобільних доріг України («Укравтодор») оголосило тендер на будівництво об'їзної дороги міста Рівне з очікуваною вартістю 822 млн грн. Його було оголошено на електронному майданчику системи публічних онлайн-закупівель Prozorro. Це один із найбільших тендерів, які проводились на Рівненщині. На торгах виграла найнижча ставка - 745 млн 999 тисяч. За такі гроші будувати першу частину проекту «Північний обхід Рівного» згодився білоруський підрядник - «ДСТ№ 2, м. Гомель». Тобто економія коштів завдяки «Prozorro» – майже 10 %.

Протяжність дороги становитиме 14,2 км. Планується збудувати розв’язку біля села Малий Житин,. Там збудують нову ділянку дороги протяжністю 6 кілометрів до села Хотин. Далі планується реконструкція 4-кілометрової ділянки в селі Хотин до Рівнеазоту і ще поточний ремонт дороги від Рівнеазоту до траси Н-22.

Контроль якості ми забезпечимо кількома рівнями контролю.
- Це контроль замовника, який здійснюється сертифікованими інженерами технічного нагляду Служби автомобільних доріг в області;
- ДП "ДерждорНДІ" та ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості».;
- незалежний інженерний нагляд – контроль якості за стандартами FIDIC, що передбачає залучення незалежного інженера-консультанта;

Відповідно до нових умов, технічний нагляд під час виконання дорожніх робіт здійснюється за допомогою так званої Служби інженера (FIDIC.) - незалежної юридичної особи. Такий підхід дає змогу забезпечити високу якість ремонтно-будівельних робіт і застосовується в більшості європейських країн.

Тобто технічний нагляд за ходом виконання дорожніх робіт здійснюватиме інженер-консультант. До його основних обов'язків належатиме: контроль якості та обсягів виконуваних робіт; вхідний та операційний контроль матеріалів, виробів та конструкцій, які використовуються під час дорожніх робіт; контроль за усуненням підрядником виявлених дефектів тощо.

Північна об’їзна дасть можливість звільнити Рівне від транзитних автомобілів, що прямують по трасі М-06 з Житомира та Києва у напрямку Луцька та КПП Устилуг – по трасі Н-22. Виведення значного потоку транзитного транспорту за межі міста за рахунок будівництва північної об'їзної дороги дасть змогу розвантажити міські вулиці від транзитного транспорту, зберегти від руйнування покриття вулиць, а також сприятиме підвищенню безпеки руху, поліпшенню екологічної ситуації в місті та розвитку міста Рівного як важливого транспортного вузла.

Будівництво об’їзних доріг міст, через які проходить великий транзитний потік, є важливим пріоритетом роботи Державного агентства автомобільних доріг України. Початок реалізації масштабного проекту «Північний обхід міста Рівне» зробить Рівненщину ще на крок ближчою до статусу північно – західного регіонального технократичного хабу, сконцентрувавши транспортні потоки довкола обласного центру та даючи місцевому бізнесу додаткові логістичні вигоди. Адже розвиток інфраструктури – потужний імпульс для розвитку регіону.

За матеріалами прес-служби САД у Рівненській області


Читайте більше на RvNews.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews