У зв’язку з обмеженням через коронавірус, подати показники споживання електрики тепер можна лише по телефону або online
Джерело: TeNews
Відтепер подати показники споживання електрики на Тернопільщині можна лише по телефону або онлайн. Такі зміни ввели з 17 квітня для того, щоб зменшити скупчення людей та запобігти поширенню корона вірусу. Про це повідомили на сайті ВАТ «Тернопільобленерго»:
«ВАТ «Тернопільобленерго» повідомляє, що у зв’язку із запланованими технічними роботами по модернізації програмного забезпечення, з 19 по 20 березня включно буде припинено обслуговування споживачів. Енергетики просять вибачення за тимчасові незручності та дякують за розуміння.
Враховуючи прийняте на засіданні Кабінету Міністрів України рішення про запровадження з 12 березня 2020 року карантину та з метою упередження можливого розповсюдження коронавірусу по всій території України, ВАТ «Тернопільобленерго» переходить на дистанційний (он-лайн) режим осблуговування.
З цією метою обмежено доступ до адміністративних будівель ВАТ «Тернопільобленерго» та усіх районів електричних мереж, а обслуговування споживачів проходитиме в телефонному режимі або ж за допомогою он-лайн сервісів.
Зокрема, показники електролiчильника можна передавати:
- через Viber-чат, для цього потрібно перейти за посиланням на мобільному пристрої: https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber
- у кол-центр ВАТ «Тернопільобленерго» - за цілодобовим, безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;
- на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (https://my.toe.com.ua) – сервіс «Персональний кабінет»;
- на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.com.ua) в розділі «Подача показника»;
- за телефонами абонентського відділу РЕМ;
- передати показник контролеру по телефону;
- через скриньку РЕМ.
Щодо видачі технічних умов, то консультації теж проходитимуть в телефонному режимі (за номерами телефонів (0352) 23-96-75, (0352) 23-95-44), а документи найкраще відправляти поштовим зв’язком.
Інформацію щодо планових та аварійних вимкнень можна переглянути на сайті у розділі «Споживачам» у пункті «Планові відключення» та «Аварійні відключення».
З усіх інших питань консультації можна отримати звернувшись до фахівців кол-центру 0-800-50-90-40 або надіславши електронного листа на адресу Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго»: ikc@toe.te.ua.
Дистанційний режим обслуговування триватиме до особливого розпорядження уряду України», - повідомляють у «Тернопільобленерго».
Читайте більше на TeNews.
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: TeNews