У зв’язку з обмеженням через коронавірус, подати показники споживання електрики тепер можна лише по телефону або online

19.03.2020 10:13   Опубліковано : Катерина Богуславська
Джерело: TeNews

Відтепер подати показники споживання електрики на Тернопільщині можна лише по телефону або онлайн. Такі зміни ввели з 17 квітня для того, щоб зменшити скупчення людей та запобігти поширенню корона вірусу. Про це повідомили на сайті ВАТ «Тернопільобленерго»:

«ВАТ «Тернопільобленерго» повідомляє, що у зв’язку  із запланованими технічними роботами по модернізації програмного забезпечення, з 19 по 20 березня включно буде припинено  обслуговування споживачів. Енергетики просять вибачення за тимчасові незручності та дякують за розуміння.

Враховуючи прийняте на засіданні Кабінету Міністрів України рішення про запровадження з 12 березня  2020 року карантину та з метою упередження можливого розповсюдження коронавірусу по всій території України,   ВАТ «Тернопільобленерго» переходить на дистанційний (он-лайн) режим осблуговування.
З цією метою обмежено доступ до адміністративних будівель ВАТ «Тернопільобленерго» та усіх районів електричних мереж, а обслуговування споживачів проходитиме в телефонному режимі або ж за допомогою он-лайн сервісів.

Зокрема, показники електролiчильника можна передавати:

- через Viber-чат, для цього потрібно  перейти за посиланням на мобільному пристрої: https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber

- у кол-центр  ВАТ  «Тернопільобленерго»  -  за  цілодобовим, безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;

- на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (https://my.toe.com.ua) – сервіс «Персональний кабінет»;

- на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.com.ua) в розділі «Подача показника»;

- за телефонами абонентського відділу РЕМ;

- передати показник контролеру по телефону;

- через скриньку РЕМ.

Щодо видачі технічних умов, то консультації теж проходитимуть в телефонному режимі (за номерами телефонів (0352) 23-96-75, (0352) 23-95-44), а документи найкраще відправляти поштовим зв’язком.

Інформацію щодо планових та аварійних вимкнень можна переглянути на сайті у розділі «Споживачам» у пункті  «Планові відключення» та «Аварійні відключення».

З усіх інших питань консультації можна отримати звернувшись до фахівців кол-центру 0-800-50-90-40 або надіславши електронного листа на адресу Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго»:  ikc@toe.te.ua.

Дистанційний режим обслуговування триватиме до особливого розпорядження уряду України», - повідомляють у «Тернопільобленерго».


Читайте більше на TeNews.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: TeNews