«Поки всі вдома — змінюйся»: Сергій Лесняк
Стратегія побудови бізнесу схожа з мистецтвом ведення війни.
Джерело: TeNews
Таку думку в ефірі платформи Поки Всі Вдома - Маркетинг змін виразив Сергій Лесняк, викладач магістерських програм та програм управлінського розвитку LvBS, директор компанії «RR Commodities».
Недарма книга «Мистецтво війни» китайського стратега Сунь-дзи, написана у 6 столітті до нашої ери, стала своєрідним підручником з управління у багатьох компаніях і навіть у державних структурах світу. Переклад здійснив Сергій Лесняк.
У книзі, зокрема, стверджується, що абсолютне володіння інформацією про себе і про ворога (конкурента) зумовлює 100-відсоткову перемогу до початку битви. А те, що українці є чудовими стратегами, доводять навіть казки. Для прикладу спікер назвав казку «Лис Микита», де головний персонаж і є справжнім стратегом.
Китай може стати прикладом не лише у побудові стратегії бізнесу. Так, в країні багато уваги приділяється вивченню історії, в підручниках подаються різні точки зору на одну подію, а уроки часто проходять на місці історичної пам'ятки або в музеї.
В країні великий попит на хороших інженерів, особливо в галузі літакобудування, але намагаються і своїх «виростити». Можливо, саме з цієї причини в школах робиться акцент на вивчення математики. Загалом, там намагаються не заощаджувати на освіті, і дітей відправляють вчитися до найкращих навчальних закладів. Це один з проявів розуміння того, що час дешевої робочої сили минув, слід рости, ставати кращими, і не тільки у сфері загальної освіти. Наприклад, у кожній китайській родині є музичний інструмент, а здобуття музичної освіти є престижним.
Україні треба рухатися далі, ставати частиною чогось більшого. Бізнесу спікер порадив рухатися на ринки, які ростуть (країни Азії). Але, будуючи бізнес, важливо залишатися людиною, берегти сімейні цінності.
Нагадаємо, що 6 квітня по Україні розпочала роботу платформа «Поки всі вдома — змінюйся». Вона корисна для підприємців, які готові до нових викликів, працівників, фрілансерів, віддалених фахівців, які прагнуть рости та розвиватися, молоді в активному пошуку себе, активних громадян, які прагнуть опанувати нові навички та почати на них заробляти.
Як проходять онлайн-лекції? Тарас Демкура, підприємець, меценат, віцепрезидент Міжнародної торогової палати, особисто запрошує на інтерв’ю спікерів, які допомагають кожному учаснику платформи зрозуміти себе, свої професійні особливості, переваги, цінності, унікальні якості та намалювати дорожню карту на поточний рік з урахуванням ситуації, в якій ми сьогодні опинилися.
Організатори готують нові зустрічі з цікавими спікерами, провідними експертами та запрошують долучатися до платформи «Поки всі вдома — змінюйся».
Вже найближчим часом ми зустрінемося з засновницею та генеральною директоркою компанії KA Group Оленою Жупіковою.
Приєднатися до закритого телеграм-чату, можна зареєструвавшись за посиланням: https://
Долучитися до платформи на фейсбук можна тут: Поки Всі Вдома - Маркетинг змін (https://www.facebook.com/
Читайте більше на TeNews.
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: TeNews