Успіх бізнесу у CRM-системі: як впровадити рішення у Рівному?

31.03.2021 14:49   Опубліковано : Наталія Рівненська
Джерело: RvNews

Клієнт, відносини, управління — три кити, на яких тримається будь-яка CRM-система. Ця абревіатура означає управління відносин з клієнтами та вашими співробітниками. 

Програмне забезпечення оптимізує роботу відділу продажів і всі внутрішні процеси в компанії. Навіщо це все? Щоб збільшити прибуток.

Не одне дослідження свідчить, що використання CRM-системи збільшує річний дохід у середньому на 20%. На цьому переваги не завершуються. Користь помітна у якісній роботі співробітників, комунікації з клієнтами, виправленні помилок.

Маленька частина переваг:

  • зрозумілий інтерфейс;
  • ефективне управління угодами;
  • облік кількості дзвінків, заявок і всіх клієнтів;
  • аналіз роботи бізнесу;
  • створення комфортних умов для клієнта і співробітника.

Звучить заманливо. Та як все працює?

Є продукт, клієнт і менеджер з продажів. Відбувається комунікація з потенційним покупцем, яка в результаті має завершитись угодою, оплатою, відправленням товару, закриттям продажі тощо. Ми описали стандартну процедуру. Тільки з’являється безліч проблем і затримок, коли кількість клієнтів зростає. Постійно наймати нових співробітників невигідно, а стояти на місці ніхто не бажає. Тоді на допомогу поспішає CRM-система. Туди вносять контакти клієнтів, стандартну схему спілкування. За допомогою CRM-системи ви делегуєте рутинну роботу програмному забезпеченню. Завдяки цьому різні договори, комерційні пропозиції, специфікації, розрахунки залишаються у минулому. Всі процеси стають автоматизованими.

Бітрікс24 та AmoCRM на сьогодні вважаються найпопулярнішими. Однак кількість CRM-систем розширюється і кожен може вибрати ідеальну для свого бізнесу. 

Як впровадити CRM в свій бізнес?

Впровадження та налаштування CRM є одним з основних напрямків діяльності Діджитал агентства Papidu, ми готові запропонувати вам весь свій досвід і знання в адаптації Вашої справи для роботи в Online.

Наші працівники проконсультують Вас, а також продемонструють демо продукт, щоб візуалізувати продукт. Ви можете надати нашим співробітникам базу клієнтів, ми імпортуємо її в CRM, інтегруємо з Viber, Telegram, Facebook мессенджарами. Налаштуємо Ip-телефонію  воронку продажів та інші цифрові нструменти.

Крім стандартного комплексу послуг, що пропонуються інтерграмторами CRM, компанія Papidu Digital Agency забезпечує своїх клієнтів ексклюзивними перевагами співпраці - максимально вигідними та комфортними умовами та цінами.

Забезпечте своєму бізнесу діджитал-підтримку, що виділяє вас в очах клієнтів – замовте впровадження та налаштування CRM системи в Papidu Digital Agency.

null
 

 


Читайте більше на RvNews.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews