Нова епоха: як рівняни ставляться до радіо та телебачення у 2021 році
Джерело: RvNews
Дізнатися думку щодо змін у сфері телебачення та радіо студенти Національного університету водного господарства та природокористування вирішили у перехожих міста Рівне.
Рівне є доволі компактним містом, тому у центрі можна знайти найрізноманітнішу аудиторію: від прибиральниці до депутата, молоді та старшого покоління, корінних містян та іноземних туристів.
Серед опитаних нами пересічних людей висловити свою думку студентам-журналістам НУВГП погодилися близько 20 респондентів. Деякі думки опитуваних майже ідентичні, тому демонструємо ті, які найкраще висвітлюють ситуацію.
Ганна, 35 років: «Особисто я телевізор дуже рідко дивлюся, про радіо взагалі мовчу. Буває, на вихідних можу увімкнути фільм глянути. Або якісь шоу популярні типу «Мастер шеф», «Холостяк». Часу немає зараз, може в фейсбуці новини підгляну і все».
Володимир, 24 роки: «Нічого не дивлюся і не слухаю. Думаю, у вуха просто «кладуть» шо їм треба. Наплювати на думку людей!».
Ольга, 26 років: «Радіо не слухаю, хіба подкасти якісь. Телевізор ввечері, ТСН чи шось таке. Кажуть, що телебачення уже не авторитет. Радіо вже напевно і не вважають серйозною професією. Бабуся вже давно не слухає його. А от телевізор обожнює».
Орест, 64 роки: «Телевізор дивлюся і радіо люблю теж, уже як звичка. Зараз вже різноманітніше стало, цікавіше, програми різні політичні, молоді багато. Хоч якась радість для старших людей. В Інтернеті діти шось показували, але я тільки вайбером користуюся».
Лана, 41 рік: «Радіо не слухаю, телевізор дивлюся. Їсти готую дома то таке, або серіальчик покажуть цікавий. Зараз, звичайно, краще, але в мене діти все в тубі і я так само стараюся більше там шось дивиться».
Владислав, 19 років: «Телік не дивлюся. Давно зрозумів, що там просто нав’язують своє. Радіо в машині включаю деколи. А так Інтернет, 21 століття як би».
Робимо висновки. Все більше людей шукає новини в Інтернеті або соціальних мережах. На думку респондентів – радіо відійшло у минулу епоху, але намагається відновити свій успіх, втілюючи нові проекти та підкорюючи Інтернет. Телевізійники продовжуть тримати свою аудиторію завдяки унікальним шоу. Разом з цим, ТБ все більше переходить на відео-платформи в Інтернеті, аби зберегти рейтинги.
Більшість опитаних зауважили, що зараз краща ситуація із телебаченням, радіо - навпаки. Варто відмітити, що серед перехожих були і вислови типу «загадили все своїм Інтернетом і телевізором». Втім, нове покоління продовжує гнути свою лінію та популяризує соціальні мережі, як спосіб отримати нову інформацію та знайти якісний контент.
Ілля Томашевський, студент ІІІ курсу,
кафедра журналістики та українознавства НУВГП
Читайте більше на RvNews.
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews