Дропшипінг та рекомендаційний бізнес: основні відмінності

09.07.2020 20:13   Опубліковано : Новини Тернопілля
Джерело: TeNews

Щоб іти в ногу з часом, необхідно постійно відстежувати світові тренди. Тернопільський підприємець, меценат, віцепрезидент Національного комітету Міжнародної Торгової Палати Тарас Демкура розповів про те, чому сьогодні популярна модель бізнесу «дропшипінг», що спільного з рекомендаційним бізнесом та чому останній все ж має більші переваги.

Далі - оригінальний текст.

Нещодавно я розповідав про Sharing economy та як ця нова течія економіки перегукується з #рекомендаційний_бізнес. А сьогодні хочу поділитися своїми думками щодо відносно нового для України терміну «дропшипінг». Дропшипінг — це продаж товарів компанії посередником — партнером, це свій бізнес без ризиків і вкладень. При цьому дропшиперу не потрібно купувати товар, орендувати склад і контролювати доставку. Його завдання — просувати товари й шукати клієнтів. Всім іншим займається компанія-постачальник.

Для тих, хто мріє про власну справу, але не наважується, дропшипінг може бути хорошим стартом. У світі дропшипінг називають новою торговою революцією. Хоча, якщо проаналізувати досвід світових компаній, наприклад #Amway, то дана модель бізнесу вже застосовувалась задовго до того, як вона стала популярна у всьому світі. Не перестаю дивуватися далекоглядності засновників компанії, які ще 60 років тому запропонували модель рекомендаційного маркетингу.

null

Дропшипінг популярний у ряді країн і має для цього причини:

- відсутня необхідність пошуку приміщення для оренди для відкриття магазину;

- відсутність необхідності наймати персонал;

- незалежність від коливань цін на ринку;

- немає потреби у великих фінансових вкладеннях;

- низькі ризики та більше можливостей у порівнянні з традиційним бізнесом.

У дропшиппера (партнера-посередника) на складі немає великих запасів продукції. Він купує її у виробника тільки після отримання замовлення і грошей від клієнта. Прибуток формується шляхом різниці між цінами − гуртовою від виробника і роздрібною для клієнта. Товар відправляється покупцеві безпосередньо від виробника.

За таких умов підприємець має змогу зосередитися на маркетингу:

- вчасно інформувати клієнтів;

- створити більше товарних матриць;

- відстежувати попит на більшу кількість товарів і аналізувати відгуки;

- концентруватися на налагодженню контакту з окремими покупцями.

Підприємець має можливість підтримувати модні тенденції, обираючи та пропонуючи актуальні товари, а при здатності відчувати та передбачати настрої клієнтів — просувати продукцію імпульсної покупки. Він може зосередитися на розкручуванні себе, як бізнесмена, на формуванні іміджу, адже так забезпечується збільшення кількості покупців, стабільний потік транзакцій від постійних клієнтів.

І хоча модель дропшиппінгу має дещо схожа на рекомендаційний бізнес, але останній, при цьому, має ряд додаткових переваг, повний список яких виглядає так:

- відсутня необхідність пошуку приміщення для оренди для відкриття магазину;

- відсутність необхідності наймати персонал;

- відсутність необхідності організовувати логістику;

- немає потреби у великих фінансових вкладеннях;

- низькі ризики та більше можливостей у порівнянні з традиційним бізнесом;

- можливість навчати інших «дропшипперів» та отримувати стабільну винагороду від їх товарообігу від компанії;

- можливість знаходитися на регулярній програмі персонального розвитку;

- можливість отримувати підтримку та наставництво партнерів;

- доступ до навчальних матеріалів, необхідних для запуску та розвитку бізнесу;

- можливість отримувати цікаві мотиваційні програми та лідерські винагороди, однією з яких є поїздки за підсумками року;

- можливість передати свій бізнес у спадок чи продати.

Сьогодні рекомендаційний бізнес переходить на абсолютно інший, якісно новий інноваційний рівень. Він легко копіюється, і будь-яка людина стає успішною в цьому бізнесі, просто повторюючи досвід людей, які вже використали надану їм можливість і досягли своїх цілей.

Це – бізнес XXI століття, бізнес майбутнього, бізнес мрії, в який варто вкладати час, сили та енергію, пише у своїй книзі «Бізнес 21 століття» Роберт Кіосакі. Він дає кожному з нас можливість реалізувати свій потенціал і може стати путівкою в інше, краще життя, або стати хорошим доповненням до того, чим ви сьогодні займаєтеся.


Читайте більше на TeNews.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: TeNews