Дропшипінг та рекомендаційний бізнес: основні відмінності
Джерело: TeNews
Щоб іти в ногу з часом, необхідно постійно відстежувати світові тренди. Тернопільський підприємець, меценат, віцепрезидент Національного комітету Міжнародної Торгової Палати Тарас Демкура розповів про те, чому сьогодні популярна модель бізнесу «дропшипінг», що спільного з рекомендаційним бізнесом та чому останній все ж має більші переваги.
Далі - оригінальний текст.
Нещодавно я розповідав про Sharing economy та як ця нова течія економіки перегукується з #рекомендаційний_бізнес. А сьогодні хочу поділитися своїми думками щодо відносно нового для України терміну «дропшипінг». Дропшипінг — це продаж товарів компанії посередником — партнером, це свій бізнес без ризиків і вкладень. При цьому дропшиперу не потрібно купувати товар, орендувати склад і контролювати доставку. Його завдання — просувати товари й шукати клієнтів. Всім іншим займається компанія-постачальник.
Для тих, хто мріє про власну справу, але не наважується, дропшипінг може бути хорошим стартом. У світі дропшипінг називають новою торговою революцією. Хоча, якщо проаналізувати досвід світових компаній, наприклад #Amway, то дана модель бізнесу вже застосовувалась задовго до того, як вона стала популярна у всьому світі. Не перестаю дивуватися далекоглядності засновників компанії, які ще 60 років тому запропонували модель рекомендаційного маркетингу.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2020/07/09/c41c1d27ca410576abb5a3450da122a2.jpg)
Дропшипінг популярний у ряді країн і має для цього причини:
- відсутня необхідність пошуку приміщення для оренди для відкриття магазину;
- відсутність необхідності наймати персонал;
- незалежність від коливань цін на ринку;
- немає потреби у великих фінансових вкладеннях;
- низькі ризики та більше можливостей у порівнянні з традиційним бізнесом.
У дропшиппера (партнера-посередника) на складі немає великих запасів продукції. Він купує її у виробника тільки після отримання замовлення і грошей від клієнта. Прибуток формується шляхом різниці між цінами − гуртовою від виробника і роздрібною для клієнта. Товар відправляється покупцеві безпосередньо від виробника.
За таких умов підприємець має змогу зосередитися на маркетингу:
- вчасно інформувати клієнтів;
- створити більше товарних матриць;
- відстежувати попит на більшу кількість товарів і аналізувати відгуки;
- концентруватися на налагодженню контакту з окремими покупцями.
Підприємець має можливість підтримувати модні тенденції, обираючи та пропонуючи актуальні товари, а при здатності відчувати та передбачати настрої клієнтів — просувати продукцію імпульсної покупки. Він може зосередитися на розкручуванні себе, як бізнесмена, на формуванні іміджу, адже так забезпечується збільшення кількості покупців, стабільний потік транзакцій від постійних клієнтів.
І хоча модель дропшиппінгу має дещо схожа на рекомендаційний бізнес, але останній, при цьому, має ряд додаткових переваг, повний список яких виглядає так:
- відсутня необхідність пошуку приміщення для оренди для відкриття магазину;
- відсутність необхідності наймати персонал;
- відсутність необхідності організовувати логістику;
- немає потреби у великих фінансових вкладеннях;
- низькі ризики та більше можливостей у порівнянні з традиційним бізнесом;
- можливість навчати інших «дропшипперів» та отримувати стабільну винагороду від їх товарообігу від компанії;
- можливість знаходитися на регулярній програмі персонального розвитку;
- можливість отримувати підтримку та наставництво партнерів;
- доступ до навчальних матеріалів, необхідних для запуску та розвитку бізнесу;
- можливість отримувати цікаві мотиваційні програми та лідерські винагороди, однією з яких є поїздки за підсумками року;
- можливість передати свій бізнес у спадок чи продати.
Сьогодні рекомендаційний бізнес переходить на абсолютно інший, якісно новий інноваційний рівень. Він легко копіюється, і будь-яка людина стає успішною в цьому бізнесі, просто повторюючи досвід людей, які вже використали надану їм можливість і досягли своїх цілей.
Це – бізнес XXI століття, бізнес майбутнього, бізнес мрії, в який варто вкладати час, сили та енергію, пише у своїй книзі «Бізнес 21 століття» Роберт Кіосакі. Він дає кожному з нас можливість реалізувати свій потенціал і може стати путівкою в інше, краще життя, або стати хорошим доповненням до того, чим ви сьогодні займаєтеся.
Читайте більше на TeNews.
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: TeNews