У Рівному народним майстрам продемонстрували історію успіху в реалізації власних витворів ужиткового мистецтва
Джерело: RvNews
Тренінг для народних майстрів, авторів крафт-виробів та інших рукотворів відбувся у Рівному в рамках проекту «Craftit! Навчися і зроби!» від ГО «Український Центр Інтелектуального Розвитку» та ГО «УЦГІ «Світло». Своїми таємницями успіху на онлайн платформі Etsy розповіла тренерка Катерина Вітковська з Дніпра, яка створила власний бренд KvitkaBags і продає по всьому світу текстильні гаманці та сумочки власного виробництва. Нині вона - автор та ведуча практичного курсу "Прокачай Етсі" та сайту про handmade бізнес CBIZ.CLUB.
У 2013 році, будучи вагітною, Катерина Вітковська вперше взялася майструвати рукотвори, а невдовзі мала шукати каналів, де б можна було все це продавати. Власне, свій особистий шлях на Etsy майстриня торувала самостійно, а в якийсь момент почала вести блог і розповідати там про те, як облаштувати онлайн-магазин. Несподівано на тлі інших постів ці історії знайшли велику кількість читачів, а невдовзі Катерина вже почала працювати як тренер з цього напрямку.
У Рівному зустріч з майстринею відбулась за сприяння парнерів проекту Craft It! – «Укрпошти». Для більшості відвідувачів поняття інтернет-бізнесу саме на Etsy стало своєрідним відкриттям. Натомість за словами Катерини Вітковської, в цьому може бути своєрідний бонус для авторів – сервіс влаштований таким чином, що новачки отримують автоматично його підтримку протягом певного часу після реєстрації.
Це просто пояснити, адже онлайн-майданчик зацікавлений в збільшенні обсягів продажів, а новинки можуть бути цікавими і привабливими для покупців. Однак для того, аби це спрацювало, потрібно ретельно і правильно заповнити характеристики товару, наповнити сторінку інформацією про автора, забезпечити якісні фотографії тощо.
Як і будь-який ринок Etsy потребує уважності до співвідношення запитів та пропозиції. Наприклад, значно більше шансів продати ті товари, яких на ресурсі відносно мало, і складніше завоювати прихильників в тій ніші, де велика конкуренція виробів одного спрямування. Однак є речі, які жодним чином не спрогнозуєш. Наприклад, за словами Катерини Вітковської, смаки покупців можуть бути непередбачувані: в той час, як авторка з особливим натхненням виготовляє вироби з екслюзивної і, на її думку, естетично привабливої такнини, в неї розкуповують інші, які в очах майстрині виглядають не так ефектно. З цієї ж причини тяжко задовольнити потребу покупців, особливо, якщо матеріали привозять під замовлення і їх обсяги обмежені. Тоді виникає ситуація, коли на вироби є черга, а виготовляти їх уже немає з чого.
Розповіла Катерина Вітковська і про репутаційні ризики для продавців, які можуть потягнути за собою відмови у продажах, невідповідність якості задекларованій, негативні відгуки, запозичені зі сторонніх джерел світлини тощо. Інтернет-бізнес на серйозних платформах може бути прибутковим та ефективним, але не зважаючи на віртуальність локацій продажу, не терпить нечесних та недобросовісних гравців.
Також за словами тренерки, Etsy – одна з найбільш вигідних для торгівлі платформ через найнижчий процент відрахувань за продажі.
Нагадаємо, раніше проект Craft It!, який реалізується в рамках Територіальної співпраці країн Східного партнерства за кошти Європейського Союзу та за адміністрування GIZ, представили школярам рівненських шкіл. Мета цієї презентації – показати підростаючому поколінню можливості самозайнятості у такій нішевій, але перспективній галузі, як ремесла.
Читайте більше на RvNews.
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews