На Рівненщині вже понад півтисячі пар уклали «Шлюб за добу» (Фото)

26.06.2018 10:33   Опубліковано : Марта Білик
Джерело: RvNews

505 пар наречених уклали «Шлюб за добу» з часу запровадження на Рівненщині пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки (з січня минулого року).

Про це станом на 25 червня поточного року повідомляє відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Рівненській області.

Нагадуємо молодятам про можливість скористатись послугою «Шлюб за добу» та провести державну реєстрацію шлюбу у скорочені строки. За більш детальною інформацією необхідно звернутись до організаторів державної реєстрації шлюбу у Рівненській області:

- у м.Рівне - КЗ «Міський будинок культури» Рівненської міської ради(33028, м. Рівне, вул. Соборна,3Д), контактний телефон для запису на реєстрацію та консультацій - 096-7458292, 066-1713456 контактні телефони для консультацій 63-60-27, 26-94-28;

- у м.Дубно – Державний історико-культурний заповідник м.Дубно (35603, м.Дубно вул.Замкова,7А), контактний телефон для запису на реєстрацію та консультацій – 03656-43568, 41230, 43373;
- у м.Сарни – КП готель «Случ» Сарненської міської ради (34500, м.Сарни, вул.Соборна,1), контактний телефон для запису на реєстрацію та консультацій – 095-5071142, 03655-35156.

Особам, які бажають зареєструвати шлюб у скорочені строки, необхідно укласти договір про надання послуги з організації проведення державної реєстрації шлюбу, подавши наступні документи:

1. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства (іноземець, особа без громадянства, додає документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України).

2. У разі якщо особи, які бажають зареєструвати шлюб, або один з них раніше перебували у шлюбі, документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним, тощо).

3. Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами українською мовою, засвідченими в установленому порядку.

4. Документи про сплату державного мита та про сплату платних послуг, що надаються відділом державної реєстрації актів цивільного стану.

Державна реєстрація шлюбу проводиться у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заявки. Для цього вони мають: прибути у визначені договором місце, дату та час проведення державної реєстрації шлюбу; надати вищевказані документи уповноваженому працівнику відділу державної реєстрації актів цивільного стану; ознайомитись із даними, внесеними до заяви про державну реєстрацію шлюбу та до актового запису про шлюб, і засвідчити їх власними підписами у відповідних графах заяви та актового запису.


Читайте більше на RvNews.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews