Як платити за споживану електроенергію, пояснили у «Чернівціобленерго»
Джерело: CvNews
В АТ «Чернівціобленерго» нагадують буковинським споживачам електроенергії, що у роботі персонального кабінету на сайті відбулися певні зміни.
Через зміни у законодавстві про ринок електричної енергії з першого січня 2019 року обленерго у Чернівецькій області розділилося на АТ «Чернівціобленерго» – оператора систем розподілу та ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» – постачальника універсальної послуги.
- Щоб передати покази електролічильника, бачити обсяг споживання у власному домогосподарстві (використані кіловат-години упродовж календарного місяця та за попередній період), споживач може скористатися онлайн-послугою Мій кабінет (персональний кабінет споживача) з офіційного сайту АТ «Чернівціобленерго» – http://oblenergo.cv.ua/
- Щоб ознайомитися з нарахуваннями та рівнем оплати за спожите (скільки коштів потрібно оплатити, чи є переплата, борги або нараховані субсидії/пільги), споживач може скористатися онлайн-послугою Кабінет споживача з сайту ТОВ «ЧОЕК» – http://ek.cv.ua/
Зверніть увагу, що особисті логіни і паролі споживача для входу в персональний кабінет споживача є однаковими для обох сайтів: як при вході у Мій кабінет через сайт АТ «Чернівціобленерго», так й у Кабінет споживача через сайт ТОВ «ЧОЕК».
Якщо покази електролічильника будуть зафіксовані контролером або споживачем в інші дні місяця, то саме ці дані будуть вважатися вихідними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця (шляхом додавання (віднімання) обсягів споживання, розрахованого за середнім рівнем споживання у конкретному домогосподарстві (пункт 6.3 Кодексу комерційного обліку).
Також на цьому онлайн-сервісі є можливість після 05 числа переглянути та роздрукувати рахунки за електроенергію.
Водночас Кабінет споживача ТОВ «ЧОЕК» відображає суми нарахувань, виставленні рахунки за спожиту електроенергію у нинішньому році та поточні платежі починаючи з першого січня 2019 року. Також сервіс дає можливість друку та перегляду рахунків за електроенергію виставлених за увесь період з початку 2019 року.
Кожного місяця з 1 до 4 (включно) число споживачам потрібно передати покази лічильників. Це можна зробити кількома способами:
* через сервіс Мій кабінет (на сайті http://oblenergo.cv.ua/);
* надіславши смс-повідомлення на номер 20300 (деталі на сайті http://oblenergo.cv.ua/);
* за номером телефону Call-центру АТ «Чернівціобленерго» – (0372) 58-49-80 цілодобово без вихідних;
* у Чернівцях – (0372) 58-34-00 упродовж робочого дня.
За матеріалами promin.cv.ua
Читайте більше на CvNews.
Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: CvNews