Чернівецький ЦНАП відновив свою роботу

02.04.2020 19:12   Опубліковано : Іванна Капустянська
Джерело: CvNews

Надання адмінпослуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках.

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Чернівецької міської ради з 2 квітня 2020 року розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи:

  • Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).
  • Реєстрація місця проживання.
  • Зняття з реєстрації місця проживання.

 При наданні вищезазначених адміністративних послуг, в період дії карантину, необхідно дотримуватися такого порядку:

  1. Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів.
  2. В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.
  3. У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.
  4. Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.
  5. Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.
Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Про це повідомляє пресслужба Чернівецької міської ради.
 
Заборонено прийом заявників з явними ознаками ГРВІ. Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету документів поштою чи в електронному вигляді на адреси: oz.econom@gmail.com. , admincnap@ukr.net.
Можливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами: 

– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:

  • 50-90-72
  • 50-90-73
  • 50-90-74

-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань  державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:

  • 50-90-75
  • 50-90-76
  • 50-90-77
 -для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби : 57-18-75
 

-для отримання необхідної інформації та консультації щодо інших адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, в тому числі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання:

  • 50-90-92
  • 50-90-84
  • 50-90-82
  • 50-90-81
  • 50-90-77
  • 50-90-76
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо громадських об`єднань: 58-52-19.
 
Для мешканців Садгірського району для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг і документів дозвільного характеру пропонуємо звертатися за телефоном 56-05-40.
 

Для мешканців Першотравневого району для отримання необхідної інформації та консультації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 58-44-45.  


Читайте більше на CvNews.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: CvNews