Посольство США подякувало тернополянину за порятунок місцевих фермерів (Фото)

25.05.2020 22:13   Опубліковано : Новини Тернопілля
Джерело: TeNews

На офіційній сторінці у Фейсбук посольства США в Україні є інформація щодо тернополянина, який створив унікальний та потрібний проект.

«Ми вдячні випускникам наших програми обміну за їх зусилля у підтримці їхніх громад під час пандемії COVID-19. Сьогодні ми розкажемо історію випускника програми обміну Open World Максима Черкашина, який створив онлайн-платформу «rynok.in.ua» для українських фермерів (малого та середнього бізнесу), щоб продавати свою продукцію безпосередньо споживачам, поки вони не можуть продавати продукцію на ринках через карантин, - йдеться у повідомленні».

- Максиме, Ви почали під час карантину, допомагати малому та середньому бізнесу в Україні вижити в цей складний час. Чи можете ви розповісти більше про вашу ініціативу та вебсайт rynok.in.ua?

- Наша ідея полягає у тому, щоб допомогти дрібним фермерським та сімейним господарствам збути власно вирощену продукцію. У зв’язку із закриттям ринків та скасуванням проведення ярмарків дрібні фермери не мають можливості продати свою продукцію. На нашому вебсайті товаровиробник може легко та абсолютно безкоштовно розмістити інформацію про свою продукцію, а потенційний споживач знайти її й сконтактувати з продавцем.

null

- Як ви придумали ідею створити цю онлайн-платформу?

- Я є керівником громадської організації “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” та консультантом в Асоціації міст України тому тісно контактую з громадами. У одній з розмов, з керівником громади на Тернопільщині, ще в березні він виявив побоювання, що через закриття ринків люди з села залишаться без копійки. Оскільки продаж власно вирощеної картоплі, цибулі чи буряка є єдиним джерелом доходу. Ми поспілкувались з декількома сімейними господарствами і це твердження лише підтвердилось. Розробка детального проекту з пошуком донорів, участь у конкурсі забрало б дуже багато часу — якого не було. Тому ми власними силами розробили сайт, а Асоціація міст України виступила партнером і про нас дізнались у кожній громаді України.

null

Ми створили непоганий продукт, який потрібно донести до споживача. Тому ми продовжили шукати партнерів серед фондів, національних телеканалів та радіо. На сьогодні ми отримали інформацію щодо перемоги у конкурсі від фонду “Відродження” саме на промоцію нашого проекту.

- Скільки фермерів та малих та середніх підприємств зареєстровано на платформі? Ви відстежували, скільки зв’язків між фермерами та споживачами було встановлено?

- На сьогодні у нас зареєстровано близько 250 фермерів, які розмістили 298 товарів. Сервіс побудований таким чином, що покупець має можливість напряму контактувати з товаровиробником, тому ми не можемо відстежити кількість контактів. Ми не є магазином, ми є майданчиком на якому товаровиробник зустрічається з покупцем без посередника.

null

- Яким був прийом від фермерів та споживачів?

- Ми активно спілкуємось з нашими користувачами — фермерами й вже навіть довелось удосконалювати сайт під їхні потреби та за їхніми побажаннями. Тому з’явилась карта, на якій можна побачити усю продукцію, а кожен фермер має практично власний онлайн магазин. Окрім того, товаровиробники можуть легше і дешевше шукати своїх клієнтів завдяки таргетованій рекламі. Звичайно, незабаром карантин мине, на що ми всі дуже розраховуємо, і дрібні фермери матимуть вже як мінімум 2 варіанти продажів — оффлайн та онлайн. Споживачам ідея теж сподобалась, оскільки з’явилась альтернатива супермаркетам. Окрім того коли ви, наприклад, придбали томати онлайн і вони вам сподобались то ви можете купити їх у того ж виробника, що не дає класичний оффлайн ринок.

- Як ви вважаєте, ваш досвід обміну відкритим світом сьогодні допоміг вам змінити ситуацію?

- Однозначно так. Тут варто відзначити 3 аспекти, які я підгледів у США, коли був на стажуванні:

1. Стратегічне бачення. Що буде післязавтра? Тому ще в березні ми почали вирішувати проблему, яка стала явною у квітні-травні.

2. Зв’язок з цільовою аудиторією. Ми самі нічого не придумували, проблему нам підказали мешканці громад, тому ідея “зайшла”.

3. Гнучкість. Ще на початку березня ми й не думали про реалізацію проекту “Відкритий ринок”. З громадами працювали більше в контексті навчання, але ми вміємо реалізовувати проекти. Тому командою вирішили спробувати новий для себе напрямок.

Пише Medium.com


Читайте більше на TeNews.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: TeNews